wb=佛光山車神

“So you have known all your lifetime . "I repeated his word, and asked to go a step further. "When did you observe you're in love ?"
He looked at me intently, and his eyes were twinkle  like the floating-light on the surface of the sea."In love? No, I never had the feeling. When I first saw him, stood on the ice and flickered his big green eyes......I just knew. I just knew that he's the one. "

「所以你們相識了幾乎一輩子。」我先是重複了一回他說的話,並且進一步地向下詢問:「你是在什麼時候注意到你愛上他的?」
而他只是專心致志地盯著我瞧,一雙眼閃爍著海面上的浮光,「愛上他?沒有。我從來沒有過那種感覺。第一次我見到他,站在冰場之上眨動他那雙又大又綠的眼睛,我就是知道。我就是知道他是唯一。」

评论
热度 ( 26 )
  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© Fraternité | Powered by LOFTER